Öka dina besökare

Vill du göra som mig att samla länkar till olika bloggar?
- Ha bra rubriker som är lätt att hitta via google
- en rubrik som fångar ögat lockande

Vill du vara med?!
Skriv då en kommentar till mig över att du vill vara med
- följt av en beskrivning över just din blogg
- säg till era vänner att vara med och länka till er
- starta ett länkbyte med andra bloggare stora som små spelar ingen roll
- spara detta i en lista att sedan publicera
- detta är bra för statistiken och ökar antalet besökare för din blogg

- Länkar du till mig så kommer du med i min lista med länkade bloggar ;)


Tex på hur det kan se ut:
Sara - Kidzmode - Om hennes liv , tävlingar, rabatter och en massa mer smått och gott
Alison - Alison Viktoria - Om hennes vardag hon skriver om skönhet och bjuder på olika tips
Min blogg - Älskade från första stund -  Handlar om mig och mitt liv med min lilla familj, samt lite annat smått och gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback