onsdag

Jag har varit ute hela dagen med Jazmine.
Vi var till bvc för läkartiden som vi hade idag vikt och längd togs och vanlig läkarundersökning som alla små får gå igenom, inget allvarligt alls.
Idag 2/6-10 så är hennes vikt på 8925 g och hennes längd på 67,5 cm
27/5-10
så var det vikt 8585 g och längd 67cm
Vilken skillnad va? :D
hihi min lilla goodis
På vägen hem pratade jag bla med K vi bestämmde att vi skulle gå till lekparken, så jag gick hem och hämtade Leone sen knatade vi igäd dit. Jätte mysigt satt på en filt och hade en liten mini picknick underbart
Jazmine och A fick ligga på filten med oss Jazmine försökte sno A´s mössa bla, lilla busungen..
Sen så kom S och vi snackade lite knatade hem, mötte först upp D vid centrum så gick vi hem och jag bjöd på kaffe, fixade middag och sen så har jag bytt telefon igen så nu är jag tillbaka på sony ericsson ;)
inte miin som jag vill ha tyvärr för den vill inte alls som jag vill den har ju fått nå fnatt och trycker på mitten knappen själv (halv "tuch" 3st knappar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback