passa på!

Håller just nu i denna stund på att baka bröd och försöker fixa iordning min meny som av sig själv bytt färg?
Sen så ska jag ta och göra klart stilmallen till linda.
Så roligt att få göra något inom webbdesign igen det var ju ett tag sen nu, man tycker ju att det borde flöda in en massa önskemål osv men ikke då jag är lika utan som innan fast nu har jag inte ens gjort något för skojjs skull bara erbjudit min hjälp, vilket har tagits emot med glädje iaf så som jag förstår det :)
Tycker bara att det är roligt att få kunna hjälpa till med något som jag vet att jag kan fixa iordning. jag har ju själv setat där och klurat en gång i tiden, jag kallar mig inte för någon mästare men rätt kunnig har jag blivit ändå tycker jag iaf.
Ja det är ju tänkt att jag ska gästblogga hos Linda så vad vill ni att jag ska skriva om?
har ni några frågor ni vill ha svar på?
vill ni att jag ska berätta om något speciellt?
just shoot nu har ni verkligen chansen att komma på nå riktigt gött :D
Så det är ju nu ni ska passa på att knåpa ihop något riktigt smarrigt för er alla hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback