ser tillbaka

Älskade Jazmine sover en sväng just nu så jag tänkte passa på att skriva lite mera här. Leone är på dagis redan så klart. Daniel gick med henne idag eller rättare sagt hon fick sitta i vagnen, ja han gör så ibland för att det ska gå fortare om det börjar bli lite ont om tid.
Imorgon så tar min älskade lilla syster studenten
tänka sig att den lilla fisen ska bli så stor att hon ska ut i vuxen livet det är ju helt ofattbart jag minns det fortfarande som om det vore igår hur hon min älskade söta underbara fina lillasyster alltid ropade efter mig
alltid sa bestämmt inte mamma ja vill ha johanna sa hon hihi jag fick då höra från mamma typ varje morgon och kväll dessutom -Johanna ******* vill att du ska komma och väcka henne jag får inte, Johanna ******* vill att du ska sjunga för henne / läsa för henne / natta henne
haha ja än idag så kan hon säga till mig men Johanna du har alltid varit som en mamma för mig jag vet att du är min syster men ändå
Ja man blir lite rörd av det ändå men ja känner ändå att det var synd om mamma hon hade ju inte en chans stackarn :( det var ju inte så att hon 2inte ville" snarare tvärtom
Hehe dem är roliga dem små barnen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback