självständigt

Leone är piggar eigen jag vet inte vad det berodde på att hon hade feber igår och hög var den också 39,8°C
Hon har vilat en hel del idag med men är ändå mycket piggare, jämmför med igår när hon bara låg hela dagen och var helt färdig. Min lilla prinsessa ♥
SÅ idag har det varit en super lugn dag med att se efter Leone mer än vanligt, eftersom hon är väldigt självständig så leker hon gärna för sig själv eller tittat på film/tv, ritar eller sjunger :)
Så leker hon ju så klart med Jazmine också, men som det varit nu så har inte Jazmine varit så populär alltid utan då har hon fått höra att hon ska gå ifrån Leone att Leone inte orkar och är sjuk.
Ja det är duktigt av en på 3,5år att tala om det för ett barn på 7månader tycker jag.
Även om Jazmine kanske inte riktigt förstår vad hon mera och försöker bara mer och mer att få systers uppmärksamhet.
Jazmine har badat idag så jag ska till att buzza lite för Natusan
Sen har jag en recension att göra klart också.
Bloggdesign som ska fixas, jag måste bland annat se till att min egen komme ri form igen för den har ju ändrat sig i sidomenyn av sig själv :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback