Studentfirande

Då var denna vecka slut, eller ja inte just i denna stund dock men ändå ni förstår ju vad jag menar.
Fredag, lillasyster tar studenten sen är det helg.
Ja jag hoppas ju iaf på att vi har fin väder i helgen så denna helg också fortsätter med lek och bus ute i solen helt klart.
Igår så satt jag och fortsatte med blingandet, då var sax nål och tråd framme samt lite tyg ;)
Nu ska jag göra lite mera med blingandet men det får bli lite senare mot kvällen när jag lagt barnen då jag har som stört chans att få sitta själv och pyssla hihi.


Jag längtar efter att få se resultatet på canvastavlan med detta motiv från Önskefoto.se
mina gullungar ♥
åh jag har så otroligt många bilder osm jag skulle kunna välja bland men ett annat kort där jag har syskonpuss på bild är så suddig at man knappt ser :/ sen har jag ju förståss när Leone pussar mig på magen när Jazmine ligger i magen det är ju också ett minnesvärt kort helt klart :D

Jag har varit vaken en bra stund redan faktiskt klockan 7.20 tittade jag på klockan imorse och då gick vi upp hela bunten :P känner mig lite lätt trött redan nu har väl inte vknat helt bara kanske eller?.


Just i detta nu så regnar det inte som det gjorde tidigare, jag hoppades ju på att det skulle gå över för jag kännde bara en stor suck kuul å stå i regnet och titta på när syrran får ta studenten sluta skolan och komma ut i vuxen livet fullt av mera ansvar och arbete. hah lät som jordens början på predikan det där men ni fatttar va? Alla vet väl hur det är att ta steget från skolan till arbetslivet från föräldrahemmet till egen bostad osv, alla dem där "första stegen" tar inte slut för att man börjar dagis ;)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback