Tisdag

Idag så har det varit en dag full av en hel del faktiskt.
Vi har möblerat om i vardagsrummet, nu börjar det kännas bättre igen mer öppet.
Vilket är jätte skönt, jag gillar när det är mer öppet och ljust än att det bara ska se trångt och mörkt ut i ett rum.
Det enda som skulle vara något nu är att ha en ny soffa, men det lär ju inte hända än på några år.
hum jag fick ett sms idag ang att bli coachad gratis i 3månader till ett nytt jobb.. eum vad svara man på det?
Jag är mamma ledig, jag har ett arbete som ligger i lä så länge jag studerar eftersom mina planer gick i stöpet när jag väntade Jazmine då skolan ansåg att jag kunde starta senare så förlorade jag värdefull tid på att hinna klart. Vilket är jätte tråkigt men jag har å andra sidan inte alls mycket kvar innan jag är fullt utbildat undesköterska med inriktning psykiatri, socialt behandlingsarbete. Det är verkligen jätte skönt att snart ha det gjort så man kan få börja arbeta på riktigt igen, jag har ju bara jobbat lite då och då under tiden som jag studerade innan.
Men inte alls med det som jag ville jobba med utan mer inom äldreomsorgen. No hard feelings men nä det är inte alls ett arbete för mig.

Jag har tagit lite kort idag som kommer om en liten stund.
Just nu så ska jag ta och sätta fart med att fixa i ordning till Linda så hon får sin blogg som hon vill ha det.
Då mina barn sover så kan jag ju få sätta mig en liten sväng iallafall förhoppningsvis så hinner jag få göra klart innan Daniel säger att han vill ha datorn.
Så jag lär sätta fart ;)

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback