torsdag

Runt klockan 7 imorse så klev vi upp, jag Leone och Jazmine.
Leone har semester idag, vi tog ut den från igår istället när det var fika på dagis.
Igår så var det en riktigt fin dag jag hade min syster här tills vi skulle gå till dagis på midsommarfika som dem hade ordnat :) Hon hade själv lite ärenden och hennes kompis kom också förbi hit innan.
Dem fick en varsinn glass i sommarvärmen det uppskattades hihi
Jazmien hade feber under dagen som inte verkade vilja ge med sig :/ Idag så har jag två extrem gnälliga damer här hemma hah lätt att försöka tänka när man har två gnällspikar bakom sig  :P
Jag måste ta itu med dem här två damerna innan jag kan gå vidare till nästa steg, eller ja åtminnstonde få dem på bättre humör.
Jag har varit extremt lat när det komemr till att lägga in nya kort i datorn, men jag måste göra det också det är dags nu att kunna yppdatera med fler nya kort eller vad säger ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback