torsdag

Det är så otroligt fint väder ute så man kan ju verkligen inte sitta inne det bara går inte, Jazmine sover just nu,
Men sen sås ka vi gå ut i detta vackra väder och bara njuta av denna soliga dag.
Jag ska ta ochh uppdatera er lite med mina steg också som bara inte blivit av.. jag har skrivit några snabba rader sen har jag sprungit vidare har verkligen varit på vift hela tiden.
Inte mycket som man sitter still när det är fiin väder ute ;)

Den 31/5 så vart mina totala steg 3135

Det var inte alls mycket att hurra för jag vet..

Resterande kommer dem med måste lägga in dem i datan först men det blir väl inte förrän senare för jag ska som sagt gå ut på en promenad med min familj nästan hela iaf Leone är ju på dagis.

Hade förresten fundering på om jag skulle gå till öppna idag då det är sista torsdagen dem har öppet här för semestern, dem skulle hålla till inne i stan sen om jag inte minns det heelt fel nu.. Men det vart inte så då Jazmine min lilla älskling var lite trött och vile sova lite, sen så frågade Daniel om vi kunde gå ut på en promenad tillsammans det kanjag ju inte tacka nej till ;) så klart fint väder ute och skönt att få gå lite sen är det alltid extra roligt om man har någon att promenera med tycker jag.

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

2010-06-03 | 16:54:55
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg säger:

sv: Lycka till i tävlingen och glöm inte att hålla utkik då vinnaren presenteras. Kommer även upp lite nya tävlingar så småning om :) Ha en bra kväll! och glöm inte att länka :)

2010-06-03 | 20:28:12
Bloggadress: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback