uppdatering

Då har man duschat, Leone badar just nu.
Håller på att göra pizza ska bli gott :)
Jazmine är busig och hoppig hehe
Jag måste hålla koll här hemma så man kan göra klart pizzan och ställa in den i ugnen, börjar bli sjukt hungrig av bara tanken.
Lyssnar på lite musik, känns som en bra dag det här
Humöret är på topp
Barnen är pigga och glada
Ja om dett ändå var i måndags så hade jag haft en bra lista att fylla på, men icke då. Då hade man migrän liknade tillstånd och var inte alls pigg på nå sätt.

Glad över att jag inte är ensamstående i sådana lägen vill jag ju lova, för när dem stunderna kommer så vill man bara ligga och gömma sig under täcket.

Fast nu verkar Jazmine vara lite trött ändå så hon kanske ska få ta och lägga sig en liten stund och vila.

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Önskar dig o lilla familjen en riktigt fin midsommar. Stor kram

2010-06-25 | 21:29:36
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Förresten, visste du ngn som vill sy upp babyklänningar? =)

2010-06-25 | 21:35:28
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback