då börjar dagen lida mot sitt slut

Då var man hemma från att ha firat lillasyster på sin student, det var en trevlig dag.
Det bjöds på smörgåstårta, rulltårta, kakor, och kaffe :)
Bilder får jag vänta på för jag fick inte med mig min kamera :(
Men det kommer.

Vi hade ju planer på att gå ner på stan först och kolla men vädret hindrade något då det små regnade hela tiden, då hade vi bara blivit blöta eller jag iaf jag och Daniel.
Baguetterna som bakades igår vart super goda, nån som är intresserad utav recept?
Säg till då så kan jag lägga ut lite olika recept om det är något specillet ni söker som jag har att erbjuda i den vägen då dvs :)
Jazmine somnade förresten redan på vägen hem så jag böt bara blöja på henne och bytte hennes kläder la henne i sin säng så hon fick sova vidare. Leone har också lagt sig för att sova det har varit en tidig dag idag med vaknade precis lika tidigt som igår det är ju helt sjukt vad sommaren kan ställa tilld et för en ;P hehe närå skämt å sido inga problem med tidiga mornar.
Jazmine har hållt på att ställa sig i sin säng idag med när vi la henne i ett försök att hon skulel sova middag då hon var så trött att hon inte visste vart hon skulle ta vägen gnuggade sig i ögonen och var bara allmänt missnöjd av trötthet men ikke då hon skulle vara uppe "här ska inte sovas" så när jag gick in i sovrummet för att hämta henne så står hon där med jätte leende på läpparna och bara skrattar :)
Leone tycker ju att det är jätte roligt så klart hon serju bara att snart så kan hon gå sen springa så kan dem börja busa och leka ännu mera ;)

Nu vart det ett helt inlägg utan bild igen får ta och ge er lite bilder i nästa inlägg som kompensation ;)

Kommentarer
lindet säger:

åh vad roligt :) hoppas jag också får snart :)

2010-06-11 | 23:12:13
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback