då var det helg

Då var det fredag och jag har yttligare fått en härlig utmaning i att göra en design till Leones gudmor min svägerksa, jag kommer skriva ett inlägg på hennes blogg sen så ni vet att om det inte blir så vidare uppdaterat.
Tänkte jag skulle skriva om hur livet som två barns mamma är för mig hur det varit under dem här 7månaderna och 2 veckorna, hur det var att vara gravid och ha en trottsig bliviande 3åring här hemma. Mer om det kan ni läsa sen hos Linda :) 

Mitt bidrag vart godkännt ;) rösta mer än gärna klicka på bilden så kommer ni till mitt tävlingsbidrag.
Jag vill ha en systemkamera, jag har alltid velat ha en sådan men jag är dålig på det där med att hitta en prisvärd och sen ha råd med en också.. så om jag skulle vinna detta så skulle jag vara överlycklig för resten av livet.
tänk att just jag kan få chansen att ta helt underbara kort med en betydligt bättre skärpa och annorlunda focus åh det skulle vara en dröm som vart sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback