Hon står överallt

Jag ska försöka skriva lite men jag vet inte riktigt hur länga jag har på mig :P
Jag måste vara med på min lilla madame som ställer sig upp överallt nu (!!)

Här är ett exempel på när hon ställer sig mellan soffan och bordet
 

Min lilla prinsessa ♥

Igår hade jag en trevlig dag vi var ute i solen och hade det mysigt
Leone lekte i lekparken och Jazmine fick njuta lite av solen hon med, hade henne i vagnen, i famnen.
Var super lätt att hålla i henne sammtidigt som jag gunga på Leone jag lovar (not)
Eller det blir ju vad man gör det till men det är ett mission för sig att klara av det.
Då du har en arm runt barnet i famnen den andra armen får knuffa gungan.
Så det blir ju inte några kort tagna när man är ute om inte Jazmine är i vagnen.
Jag vill inte låta henne få krypa nere på marken än jag tycker hon kan få bli lite större iaf.
Hon är ju ändå i den perioden där man stoppar allt som kommer i sin väg in i munnen så då är det inte någon bra idé tycker jag. Håller du med mig?


Så här ser jag ut på frukosten ;)
Det är gott med gröt

Nä nu måste jag kolla vad Jazmine har för sig för något,
Leone är iaf i badrummet och leker vid handfatet med vatten.


Ni missar väl ändå inte att kolla lite mer på det här

Kommentarer
Elli säger:

Jaha, men då är jag med.Som sagt, fina leksaker. Ska in och kika på kläderna då. :)

2010-06-29 | 11:32:38
Bloggadress: http://frokenellinor.blogspot.com
jess säger:

Söta bilder :)

2010-06-29 | 11:33:16
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/
Sabina säger:

Aaaw va sööööta bilder :D

2010-06-30 | 15:07:55
Bloggadress: http://thetasteoftwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback