uppdatering

Jag fick vila en kort stund hehe fast det sa jag ju med för alltid när jag tänker så så hinner jag lägga mig så "säger" Jazmine no way glöm det jag ska komma upp hehe
Åh har ni sett vad jag fått :D
Jag har numera Bloggsvar så fråga på ;)
Tack snälla Natalie!
Och tack för den underbara kommentaren det gillas skrapt, man blir så glad när man får höra något positivt hihi.

Jazmine sover just nu förresten Daniel är på väg hem vilket han sagt dem senaste timmarna han som lovat att han skulle gå ut med LEone så hon fick leka igen, jag var ju tvungen att gå in en sväng medJazmine eftersom hon tog bort mössan hela tiden och det är inte så bra, sen så får vi ju inte glömma mina axlar. hah kan ju slänga in ett bildbevis på ena axeln aj aj säger jag bara.
Eller ja nu gör det inte ont tacka apolivas after sun (apoteket) för det :) kostar förresten bara 49kr och den funkar jätte bra ;)

Kommentarer
sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat! säger:

Hej, ikväll kommer en tävling ut för regniga dagar. Då du skrev en kommentar med får du en extralott i tävlingen om du är med, skriv till det när du tävlar.

2010-06-06 | 20:44:36
Bloggadress: http://kidzmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback