Juveliasmycken.se

Men titta in detta underbara halsband


(bilden lånad från juveliasmycken.se)
halsband med tingeling endast 89kr

Jag älskar det så himmla eftertraktat i denna familj det är ett som är säkert.
Leone såg detta och säger direkt det där vill jag ha,
jag vill ha ett nytt, jag vill ha ett eget ;)
Ja just nu för närvarande så lånar hon ett halsband av mig med en älva.
Men "lingeling" som Leone brukar säga är ju en stoor favorit.
Så detta underbara halsband ligger nu högst upp på Leones önskelista.

(Och en cykel då vill hon ha det är lika efterlängtat det.)
Hon fyller ju år snart så önska sig massor det får man passa på att göra inför det är det inte så? :)

I min sidomeny så ligger det en direkt länk till Juveliasmycken.se
Klicka på den så kommer ni direkt dit ;) det är otroligt prisvärt och hon gör ett jätte fint jobb Julia, det blir ett bra resultat helt klart.
Som ni kanske läste tidigare så fick jag hem ett armband i från Juveliasmycken.se (armbandet är "Elin" och ser ut så här i webshopen) i dag som jag satt på mig direkt och det känns helt naturligt runt handleden, jag som inte alls ofta har på mig armband dels för att jag vet att med småbarn så är det lätt att dem får upp ögonen för smycken och gärna vill ta det.
Men hittills dessa timmar jag haft på mig det så har det varit orört det var inte dit jag ville komma men ändå.
Ja det märks med andra ord att mina barn brås på mig om ni tänker på halsbandet ovan och sen på smycken i huvudtaget hehe det ska börjas i tid.
Fast hål i öronen det får allt vänta ett bra tag xx antal år dit om jag får bestämma dels för att jag inte vet om någon av dem ärvt från mig att ha nickelallergi.
På tal om det så har jag inte reagerat ett dugg på armbandet ett tips för er som är tveksamma ang det att handla från Juveliasmycken.se Så gör ett kap och klicka hem ett eget smycke ;)

Detta är armbandet som sitter runt min handled

Jag vet jätte dålig bild men jag ska ta ett nytt så man ser lite bättre, om min "kakkiga" kamera tillåter det dvs.
Stort tack än en gång Julia på Juveliasmycken.se

Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Oh nu vill jag se listan och svaren juh.. :p

2010-06-08 | 20:58:05
Bloggadress: http://salkert.se
Affirmations säger:

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-11 | 14:10:54
Bloggadress: http://affirmations.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback