hissen av...

Så då har man gått med Leone till dagis.
Daniel fick vänta hemma tills jag kom tillbaka eftersom hissen är avstängd till ca kl12 idag :(
Så Jazmine sov i vagnen här hemma medans jag skyndade mig fram och tillbaka.
Han ska ju inväg annars hade han gått med Leone idag..
Hade planer på att besöka min syster idag men får se om vi hinner med det måste nämligen tvätta en maskin innan och hänga det så att det är torrt till ikväll.
Får väl sitta och fixa med lite designer så länge kanske.
Fint väder ute idag och det var inte så jätte kallt heller. sköönt

Kommentarer
Katrin säger:

men hur länge ska de hålla på med hissen?? Usch va jag lider med er

2010-03-16 | 11:13:57
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Lina säger:

ja, första lediga dagen på två veckor så hamnar man lite i koma ;)



är ledig idag med, så jag ska ner på stan om en stund och strosa runt lite :)



väldigt fint väder idag, men blir så glad av solen! :D



2010-03-16 | 11:25:41
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback