hur ska det gå

Har knappt fått sova inatt igen :/
Jazmine gjorde likadant inatt jag gick in i badrummet 3ggr och spolade varmvatten mot väggen så det bildades ångor medans jag stod och vaggade på henne och nynnade klappade rygg och huvud för att hon skulle få känna sig lite lugnare och tryggare (så är det ju så mysigt också). Jag vaggade på henne gav napp gav flaska la henne i sängen vaggade ännu mera försökte igen med nappen och flaskan, till slut så tänkte jag äsh men jag fixar in vagnen i sovrummet så kan ja vagga på henne där det brukar hon ju gilla att få bli vaggad i vagnen (haha jo jo det vet vi) jag drog in vagnen på sovrummet vaggade lite där inne så tyckte jag det lät mer av vagnen där inne(??) så jag gick ut med henne i vardagsrummet och fortsatte där så somnade hon i vagen till slut.
När jag kikade på klockan så var den 3.37 jag hade hållt på i över 1h med att få henne lugnare och att somna om.

Jag gick hur som helst in till Daniel och sa att jag sover i soffan
D -Varför det? frågar han
J -Jo för jag har fått Jazmine att somna i vagnen nu det var det enda som ville fungera
D -Men ta in vagnen hit då säger han
J -Men jag vet inte om jag väcker henne igen om jag rör på vagnen mer (??)

hon är för det först inte lättväckt utan sover jätte bra men jag menade nog bara att nu när hon äntligen somnat så får hon sova jag vill inte röra henne så jag väcker henne och får börja om.
egoistiskt tänkande till en viss del det enda jag tänkte på just då var att jag måste sova jag behöver sova nu inte senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback