Lördag

Vad roligt att ni gillar den jag har nu :)
ska bara fixa till den lite så den inte ser så suddig ut.
Nu ska jag dricka lite kaffe och vänta
en liten stund till innan jag kollar tiden med Katrin,
då vet jag garanterat att jag inte väcker nån hihi.
Så ska vi se vad vi kan komma på för lösning för att
ta oss till högskolan tror jag det var som visst skulle ha
klädbytardag/loppis idag, dit ska vi iaf och kika lite.

Jazmine ligger och pratar och leker med händer och fötter hihi
Leone kikar på tv och var just och tvättade händerna,
mötte mig med ett leende när hon gick tillbaka in hit.
Mina gullungar.

Nä nu ska jag gå och hämta mitt nybryggda kaffe. gottigt

Kram

Kommentarer
Lina säger:

åh, kul med loppis! :D



2010-03-20 | 13:17:50
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback