onsdag

Håller på att knåpa ihop en del av en design som snart sitter på plats :)
Jag fick sovmrgon idag yiihoo
det var faktiskt riktigt skönt och jag känner mig utvilad
det var ju välbehövligt då det har varit långa kämpiga nätter detta var 4e natten på raken som Leone vaknat och inte vill sova om hon inte fått sova bredvid mamma.
ja det kan ju bli lite så när man blir storasyster och känner av lite avundsjuka då lillesyrran får sova i mamma och pappas rum men hon själv ska sova helt ensammen på sitt rum.
Men det är ju bara en liten fas får vi hoppas så snart är det som vanligt och hon kan sova själv på sitt rum igen, så kommer ju Jazmine så småningom få börja sova inne hos Leone så dem får dela rum.
När ha jag inte riktigt bestämmt ännu men inom snar framtid skulle jag tro iaf :)

Nu ska jag fortsätta mitt pysslande.
Ha det gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback