onsdag

Vilken natt det har vart, inte så mycket till sömn här inte.
Är glad för dem få timmar som man lyckats få i alla fall.
Jazmine vaknade inatt av sin hosta och var så arg, så hördes det att hon hade svårt att andas det vart liksom rosslande ljud:( så jag gick in med henne i badrummet och drog i gång duschen som fick spola varmvatten mot väggen för att bilda ånga. Det hjälpte och hon fick mycket lättare att andas och kunde till slut somna om igen.
Jag kunde dock inte sova förrän jag var helt säker på att hon sov och inte skulle bli väckt av sin hosta, så jag låg där ett bra tag och kikade på henne. Hon har inte direkt någon feber idag den är på 37 prick men det är ändå lite högre än vanligt då det brukar ligga runt 36 för henne i normala fall. Så just nu sitter jag och väntar på att familjeläkarmottagningen ska ringa upp mig så får vi se vad dem har att säga om det.


Bjuder på inte allt för vacker bild av mig men på flickan iaf :)
ha det bra så länge.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback