överlycklig

Nu kan man gå ut på promenader igen :D
Så härligt
hon ligger i sin nya vagn nu å trivs jätte bra så klart hihi
men den ser inte alls stor ut utan snarare tvärtom men det är väl för att förra vagnen var större..

Ska strax gå på en promenad faktiskt bara Daniel kommer hem så ska vi traska ut, i det här fina vädret.
Sen ska jag senare sätt mig ner och fixa ihop en design till hade jag tänkt och kolla om jag kan lyckas få ut mina ideér yttligare med exakt den stilen som jag vill ha. Kanske till och med har den själv sen vem vet :)
Denna ska iaf bli mer avancerad jag gjorde inget igår utan jag kollade på film.
Män som hatar kvinnor
vet inte vad jag ska säga om den.. va väl rätt bra men inget som faller i min smak..
men det har väl sina anledningar skulle jag tro, så det vart lite av en besvikelse den var inte som jag trodde att den skulle vara. men men så kan det ju också vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback