så var det gjort

Nu har man städat :D
Har ytterst lite kvar men det får vänta till imorgon
Just nu så ska jag sätta mig ner med en välförtjänt kopp kaffe efter dagen "slit"
Sen så ska vi traska ner på centrum och köpa ny hostmedicin till Leone.
Leone fick äta under tiden som vi städade sen ville hon gärna hjälpa till min lilla prinsessa
Hennes rum skiner nu för övrigt :) mamma fixar så det blir ordentligt städat
Hon är så nöjd så å hjälpte till att plocka upp utav hennes leksaker som fanns på golvet.
(dem få som det lekts med iaf)
Resten låg ju redan på sin plats :)
Åh vet ni vad vi mer har gjort vi har städat på den balkongen även fönstren
så nu är det fint där ute igen.
Känner mig riktigt nöjd med dagens bestyr vill ja ju lova
Nä nu tar ja kaffe på det här.

Kommentarer
Katrin säger:

Du är välkommen hit och fortsätta städa =)

2010-03-04 | 20:01:57
Bloggadress: http://kanskeendag.blogg.se/
Angelica säger:

Hehe..känns konstigt faktist! Just nu ingen skillnad,men kommer att kännas då man väl ska börja skriva ett annat efternamn och sen när man har hunnit smälta allt..

Hur tycker du det känns att vara fru? =)

2010-03-05 | 03:56:50
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback