Söndag

Idag åker min mormor hem lite tråkigt.
Men först ska vi åka och kolla på en vagn min har ju gått sönder :(
Jag såg det när jag kom hem från sjukhuset här om dagen så ja sa det att ja går inte utanför dörren med den där nå mer glöm det det törs jag inte chansa på. Det är nämligen så att ena bak och ena framdäcket sitter löst.
Tänk om jag inte hade hunnit hem från sjukhuset och ena däcket hade dragit all världens väg??
Jag har tittat på däcken ett tag och försökt klura ut vad som gjort dem så förbaskat vinda (då dem inte var det när Leone låg i den) jag har frågat min syster som har lånat vagnen hon vet heller inget om vad som kan hänt..
Å nu detta förstår ni vilken situation
Ja jag måste ju tänka på det värsta eftersom att vi hade likagärna varit ute och promenerat vilket jag hade varit bara knappt 5min innan..!

Ska ta kort på det så får ni se hur det ser ut på däcket, det är ju liksom inte så att luften gått ur eller att man fått punka..då hade jag köpt nytt och fixat till det.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan min mormor kommer och vi ska åka iväg.



Kraam

ps kan nog slänga in ett kort på min mormor med barnen sen när jag lagt in korten till datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback