tisdag

fixat om lite till min kära syster:) ♥
jag vet inte om hon sett det färdiga verket ännu men jag tyckte det var jätte bra iaf hihi
har tittat på tv har besök av min mamma en sväng
S och J kom förbi ett tag å hälsade på Daniel å mig då men mest Daniel.
Jazmine♥ har börjat bli feberfri idag :D det gillas skarpt må ja säga
nu är hon precis som vanligt lika glad, hon har ju ifs inte gjort så stort väsen av sig när hon haft feber min lilla tuffla hon har ju fortfarande varit glad och snäll men idag har man verkligen sett att det känns bättre för henne att det är skönare liksom ni förstår vad jag menar va?
Leone♥ är också bättre nu hostar knappt nå längre jätte skönt för det har varit en otäck hosta som väckt henne om nätterna till och med :(
ja det var väl allt vad jag hade att skriva just nu.
ha det bra.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback