barnkläder

Jag har hittat till en helt underbart fantastisk sida med barnkläder

Nämligen Pixiekids.se

Som det står på deras sida, det stämmer exakt!

Jag citerar

"Ditt barn är unikt! Precis som våra barnkläder! Här hittar du coola, snygga & ekologiska barnkläder & babykläder för alla härliga barn. Vi säljer populära designade barnkläder i hög kvalitet från mestadels skandinaviska klädmärken. Vi har generösa köpvillkor och erbjuder dig en personlig shoppingupplevelse. Prova oss så får du se!"

Denna tex kommer därifrån, otroligt enkel och bra knäppning tycker jag.
beskrivningen om denna lyder så här

Fin summersuit från Hjorth.
3 pärlemoknappar fram.
Broderad hjort på framsidan.
Rejäl kvalité i tyget.
Matchande klänning till syskon finns.

Summersuit
Är den inte underbar så säg.

eller varför inte i denna färg kanske

Summersuit
Å kolla in denna underbara klänning
Klänning
Klänningen beskrivs så här

Söt klänning från Smallstuff.
Vit botten med fjärilar på.
Gula kantband.
En virkad knapp vid halslinningen.
Lätt utställd i modellen.
OBS! Stor i storleken. Storlek 68 är ungefär som en storlek 80.
Storlek 92 mäter 64 cm från axeln och ner.

Det finns otroligt mycket mer som jag skulle kunna visa er.
Men nu vart det rätt långt ändå :)
Kika in och shoppa till otroligt fina priser.

Ps.  Hos Pixiekids handlar du alltid fraktfritt inom Sverige!
Så missa inte chansen kika in och kanske fynda något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback