Då får vi se

Hur det går denna gång då..
Nu har jag varit och hämtat min nya symaskin j*vlar anamma om denna inte heller funkar då blir ja tookig.
Leone och Jazmine följde med min och mamma. Vi följde med henne sen och handlade då frågade mamma Leone om hon ville följa med hem till mormor någon dag och sova kvar det ville hon gärna :)
Nu när vi kom hem så säger Leone jag vill sova mommo, ville inte krama henne innan vi skulle gå nejdå för hon skulle uttrycka sin vilja att får jag inte sova hos dig idag får du ingen kram hehe.

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Kul att sy, det ska jag försöka mig på en vacker dag ;) Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i min blogg! =) Kram

2010-05-03 | 19:47:04
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback