dagens

Jag väntar på paket med posten.. jag undrar hur lång tid det tar..
Så nyfiken. Otroligt spännande Jazmine kommer bli så otroligt glad och Leone kommer helt klart också vilja ha det ena det bara vet jag :)

Nu har jag gjort klart mitt syskrin som det fint fick heta :)
Eller ja inte nu nu men för en stund sen hehe
Tänkte visa lite bilder för er.
Nu är det med samma tyg som jag har visat tidgare när jag gjort detta så tänker jag men varför tog jag inte något annat tyg för..
ja ibland kan det vara bra att vara efterklok också..
men jag tyckte att det vart fint iaf.

so here it goes....

Först en lite snett från sidan




Sen ett sedd uppifrån





På "påsen" med lite innehåll




Med lite smågg och gott i innehåll i hela skrinet :) men mera utfyllnad kommer hihi




Sen en bild på den lilla skylten som jag gjorde och satte dit




Så vad tycks? sytt med helt egen fantasi, jag själv tycker det var riktigt bra för att aldrig har gjort ett sådant förut.

Kommentarer
Angelica säger:

tack så mycket för gratulationen..hoppas allt är bra med dig. kramar

2010-05-06 | 09:23:01
Bloggadress: http://Http://angiethehappiest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback