det funkar

Den som fångade förra stjärnan var Jess
Grattis till extra lotten :)





Men vi hinner med att köra en sista innan tävlingen avslutas om 53minuter :)



Symaskinen fungerar yeey!!
Jag sitter och syr lite granna :) gör mössor till barna hi hi  så roligt att dem kommer få matchande mössor.
Kan ta kort på dem sen men jag är lite ringrostig just nu så dem kanske inte är världens snyggaste.. äsh ni får se imorgon så kanske jag slänger in kort på dem.




Så nu får ni passa på som fortfarande vill vara med att tävla att anmäla er till tävlingen och följa instruktionerna jag har angivit i just min tävlings inlägg  tävla och vinn :)





Så vem fångar denna extra lott som är sista innan tävlingen avslutas tro??








kraam

Kommentarer
Annika säger:

Jag vill vinna!

2010-05-03 | 23:37:35
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback