Dragningen avslutad

Först och främst vill jag tacka Sagobella.se för sponsringen till denna tävling.
Stort tack!

Finns intresset för fler sådana här tävlingar säg gärna till så kanske vi kan ordna en till :)

Först tänkte jag visa hur dragningen gick till




Som ni ser så är det Leone som drar lott






Här håller hon i den lycklige vinnaren






Leone var jätte duktig gjorde det så jag hann med att ta kort
och hon tog endast en lott i handen som ni ser :)


Så då ska vi komma till skott och tala om vem den lyckliga vinnaren är...



trumvirvel tack..


dadam dadam



da dam dam da











Stort GRATTIS Annika

Stämmer fortfarande ditt önskemål?



Än en gång stort grattis :)



Maila gärna dina uppgifter till mig också :)

Kommentarer
Annika säger:

Tusen tusen tack tjejen! Å krama tösen en extra gång! :) Kram

2010-05-04 | 22:29:06
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback