fredag

Idag så börjar vårmarknaden här i staden, fyllt med karuseller och olika prylar som man kan köpa en massa smått och gott.
Jag ska kolla efter mina älskade Älvor, för jag vill ha mera sånt ♥

Jag slog rekord för mig själv igår!
Jag fick ihop en heel del steg, känns riktigt bra faktiskt :)

Klockan 15 öppnar vårmarknaden och jag skulle ju tro att just som då är det som minst folk sen kommer det nog att vara en heel del då alla slutat jobbet, vill ner med sin familj eller ungdomar som glider ner med sina kompisar..ja ni fattar. hah när jag var ynngre så tyckte jag att detta var höjdpunkten på året när det var marknad, man tyckte det var så roligt att bara hänga med sina kompisar nere på marknaden och vara coola hahaha så var jag ju tokig i karuseller också så det åkte jag så många gånger jag bara kunde. nu mera så är det Leone som åker karuseller och vi går där hela familjen och kikar och kanske handlar någonting :)
Vilken skillnad det kan vara från när man är ung eller fått några fler år på nacken va.

Kommentarer
carolina säger:

vi har också vårmarknad här i helgen :)

2010-05-28 | 10:46:06
Bloggadress: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback