hemma från lekplatsen

Det vart ett antal timmar ute i det fina vädret :)
Jag och Leone gick ut först då Jazmine sov så Daniel var hemma med henne sen kom dem ut dem också så Jazmine fick också lite friskluft och sol på sig ;)
Nu har vi hunnit äta middag på det också, gott med mat och skönt att få sätta sig ner en sväng och "hämta andan" ojuh solen har tagit en del på mig även om det inte syns så mycket (då jag sällan får färg på kroppen haha) så stramar det nå otroligt framförallt i mitt ansikte armarna är det lugnt med än så länge.. kan tänka mig att jag är rätt röd i ansiktet faktiskt..

Åh jag har ju inte berättat jag ska Buzza för hemglass :)
ska bli så roligt och hemglass dessutom hehe glasstokiga familjen dem kunde ju inte prickat mer rätt ;P
jaja jag vet vem älskar inte glass? men här går det åt nå otroligt på den fronten jag kan vara glad om jag hinner med att äta en gång haha.

Leone lekte med grann tjejen ett tag, vi planerade in en träff imorgon så dem får leka mera :) dem ville ju knappt gå ifrån varanndra nu när vi skulle gå in, då bor vi ändå på samma våning :D dem kramade varann bamse kramen innan dem skiljdes åt hihi dem är så gulliga sen är dem ju jämnåriga också skiljer enbart några dagar så det är jätte roligt.

Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Det är uiofs sant. första barnet kanske det beror på?

2010-05-22 | 19:38:47
Bloggadress: http://salkert.se
Carolina säger:

Hej! Vill bara tipsa om att jag har 4 toppentävlingar pågående inne hos mig just nu, man kan vinna:

* Presentkort på 300 kr hos Elodie Details

* "Pippi"-set från Alvaboden

* Solskyddskläder från Sunmate

* Värmedjur från Ljuskraft



Kika gärna in och var med om du inte redan gjort det!

Vill du inte ha tävlingstips så ber jag om ursäkt för detta och du kan radera min kommentar om du vill.



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram Carolina

2010-05-22 | 21:31:44
Bloggadress: http://carolina1979.se
Denise - Ännu en mammablogg säger:

Veckansblogg finalisterna är dragna, in och kika ifall just du blev en finlalist.. Om inte, häng inte läpp för det för en ny runda av veckansblogg kommer så fort denna är avgjord :)

2010-05-23 | 11:52:55
Bloggadress: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback