hur lyckas man?!?!

vilket j*vla pucko man kan vara då..
Det här är ju något som bara händer mig det är ju helt otroligt..
Ja råkade nolla stegräknar jävlen fifaen säger ja bara
ja vet att jag kommit upp i ett 5siffrigt tal men va i hellskotta var det då????!
Hur gör jag nu jag hinner no way komma upp i ett sådant tal nu på denna korta lilla stund som är kvar på detta dygn no way säger jag bara.. det är ju så man vill slå skallen i väggen eller nå
hur klumpig får man vara egentligen.. attans attans attans
£@$£€@&%!½§ för mig själv så där...

Kommentarer
Denise - Ännu en mammablogg säger:

sv: Jo det ger ju det :) Han blir helt tokig av att ligga på mage då han inte kommer någon vart :P Men ja nu har han lyckas komma några cm lite då och då så framsteg är det oavsett om han är tokig eller inte :D



Den kommer nog snart.. Jag längat tillbaka då jag slapp diarré blöjorna ;')

2010-05-10 | 16:14:42
Bloggadress: http://knoddenojag.blogg.se/
Denise - Ännu en mammablogg säger:

attans :(



sv: Jo fast lite små feber har han till och från och han är ganska så grinig och trött men så är det ju oftast :)

2010-05-10 | 17:01:38
Bloggadress: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback