Jag kom med

Kommer ni ihåg kampanjen jag skrev om i Buzzador, jag kom med så nu väntar jag på paketet så jag kan sätta igång att Buzza för Hemglass.


(bild lånad från hemglass.)

Japp du läste rätt.
Hemglass, så det blir en del glassbjudningar lite rabattcheckar, ja det är ju vad jag vet hittills.
Så får vi se vad som kommer med i paketet vad det blir för mummsigt.
Ja jag kommer att ta kort också under kampanjen (vilket är obligatoriskt), om just jag har det vinnande kortet så kan jag vinna 1 års förbrukning på glass :-o och hur bra är inte det på en ska och hur gott som helst!

Vill du veta mer om Buzzador kolla då här

Följ dem här länkarna så det framgår att det är jag som har bjudit in dig till Buzzador (mitt användarnamn som Buzzador är johanna021) på den här länken


Kommentarer
Jenn säger:

Jag kom också med!!! ungarna blev såklart hur glada som hälst!!!

2010-05-25 | 01:42:33
Bloggadress: http://barbados.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback