Lite lätt info

Jo jag har tänkt på en sak.. Jag har en fråga till er om ni skulle vilja ha nå speciellt inom klädesväg till erat barn men inte hittat vad skulle det vara då?
Jag har ju tagit upp intresset att få sy igen och min tanke är att jag ska börja sy kläder till barn och även till vuxna :) så säg gärna till så kan jag fixa det.
Jag har många ideér om hur jag vill att det ska se ut hållbarhet och kvalite helt enkelt, det ska inte vara något som går sönder direkt eller som blir förstört i tvätten! sånt gillas ikke, Sen vill jag kunna erbjuda för bra priser som alla kan tänkas köpa så kan jag ju givetvis också ordna tävlingar på dessa ;)

Jag kommer givetvis att testa diverse saker på mina barn innan och ta kort före och efter dvs när dem är klar hur det ser ut på :) som jag kommer att lägga ut här på bloggen.

Jag har däremot inte riktigt kunna välja logga jag vill sätta på kläderna ännu det är veligt på den fronten.. ja ni som läst min blogg ett tag vet ju det att jag lätt får beslutsångest, får jag chansen att ändra mig så sitter jag i samma sits igen.

Men mer om detta kommer.


Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Hihi vi har kollat, det är en pojke denna gång. :D

2010-05-07 | 11:32:24
Bloggadress: http://salkert.se
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Har just nu också beslutsångest, riktigt ilandsproblem för min del. Ska jag orka ta på mig regnkläder och ge mig ut på en promenad eller ej? ;) Kram kram

2010-05-07 | 12:48:23
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback