Lunch tid

Håller på att gå igenom alla barnkläder (igen) nu ska det sorteras massor i alla storlekar, en del ska säljas en del ska sparas till Jazmine osv.
Det är kläder efter Leone det är också kläder som leone inte annvänt så hon får ju lite eget också men så jätte mycket blir det nog ändå inte när jag är klar.
finns ju en hel hög med kläder som är för litet och som är förstort t ex, det som är för litet ska säljas och en del sparas beroende på helt enkelt. Sen finns det leksaker så det räcker och blir över har rensat bland det redan några gånger men jag känner att det behövs göras igen..puh.. men skönt blir det när det är klart ;)
Ja som tänkte jag skulel gå ut på en promenad idag också vi får se om jag hinner det innan Leone ska hämtas från dagis eller om det blir efter.



titta så gullig storasyster Leone är hihi
ligger i babygymet med Jazmine och leker, det är kärlek ♥

Kommentarer
Carolina säger:

Gullig bild på dina söta tjejer :-)

2010-05-11 | 12:23:23
Bloggadress: http://carolina1979.se
Bea säger:

Så søte de var da :-D

2010-05-11 | 14:26:45
Bloggadress: http://tilfeldiginnlegg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback