lunch

Då har man fått i sig dagens lunch också, vilket är ett stort måste annars mår man ju inte bra ju längre tiden går emellan måltiderna..fast det är min åsikt i det.
Framför allt när man har barn så ska man äta regelbundna tider ett barn behöver äta fler gånger än dig som vuxen det är ju nåt att ha i tanken.
Hade besök igår förresten av syster å "kusin" det var trevligt med lite oväntat besök :) dem hade fått i uppgift att gå spåret i skolan så dem väntade på skjuts till björnön för att göra sin "läxa".
Leone kikar på tv, Jazmine utforskar hihi hon kommer längre och längre hela tiden :) så duktig min lilla tjej.
Så roligt att se framsteg så där typ hela tiden hihi

Kommentarer
Annika Nilsson säger:

Nja, det har blivit att det inte registrerat betalningen o kortet har blivit spärrat från blizzard i 24 timmar osv. De har hänt flera gånger. Så då får ja ringa mamma som lämnar sina nuffror (siffror) så ja kan regga betalning o sen betalar jag till henne. Men så har Conny gjort så flera gånger så att dom drar varje månad- och det ogillar jag :D Så det känns mkt smidigare att köpa på Media Markt eller liknande :) Av flera anledningar. Så brukar vi ha två hemma eftersom jag spelar också - nu ligger jag dock på latsidan med det. Har inte ens öppnat min säkerhetsdosa än haha :D:D

2010-05-13 | 22:57:45
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback