måndag kväll

Vilken dag sjuk besviken på mig själv att jag av misstag råkade nollställa stegräknaren.. *morr*
Men men det är en ny dag imorgon också.
Jag har iaf lyckats skrapa ihop lite mera steg hittills men min kväll är inte riktigt över så det uppdateras mer om det senare. :)
Jag är lite lätt uttråkad just nu, sugen på kaffe så här sen jätte ovanligt kan jag lugnt säga för jag brukar inte dricka det något mer än strax efter maten middagen dvs.. hum..
Jag har haft besök idag, trevligt.
Var ute på en promenad med K och A sen var vi till lekparken så Leone fick leka lite också trotts att det var ful väder precis när vi är på väg att gå in så känner jag att det kommer lätta droppaar..oh no hem fort jag har inte kläder för detta, kylan hängde vid det här laget i luften också..
Men vi var iaf ute i 1½h totalt så det var ju härligt.


Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Nämen ush, otäckt, ja förstår din undran. :(

Hoppas de försvinner..



Krama om

2010-05-10 | 23:45:41
Bloggadress: http://salkert.se
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma säger:

Det förstår jag, hoppas ni får ny plats snart.

Stackars liten. :(

2010-05-11 | 00:12:57
Bloggadress: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback