nostalgi tripp

Jag tänkte göra en rolig utmaning från Geshiia
En utmaning som går ut på att visa bloggens 10:e foto

Jag tyckte det var en otroligt rolig utmaning och annorlunda dessutom
så klart jag måste vara med och göra en liten nostalgi tripp i bloggen min ;)




hihi jag minns när jag skrev detta och det var inte så länge sen när man tänker efter för jag väntade Jazmine här och Denna nalle fick Leone she loves it :) du kan läsa mer om det inlägget här, som kanske inte är ett sådan jätte märkvärdigt inlägg..sen får man scrolla ner till nya rader längre än så kom jag inte med länkningen..

Kommentarer
Geshiia - mamma till två pojkar säger:

Kul att du hakade på. :)

2010-05-07 | 10:31:47
Bloggadress: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback