ny deltagare till tävlingen??

Ni har på er till kl 00.00 idag att fortfarande delta i min tävling om en personlig sagobok.
Ville bara tala om det för er andra som fortfarande har ett intresse att vara med i tävlingen :)
för 1 lott skriv om tävlingen med bild och finstilta texten på din blogg eller tipsa 5 vänner via mail och skicka kopia på detta till mig. För 2 lotter lägg även till mig på bloglovin och tala om antalet följare efter du lagt till mig.
Dessutom så har du fortfarande chansen att fånga en stjärna och få 1 extra lott.


För att fånga stjärnan..
när du ser ett inlägg som publiceras och har med en bild på en stjärna med texten 1 extra lott i som ni kan se exempel på i tidigare inlägg så ska ni endast skriva "Jag vill vinna!" i den kommentarsrutan för just det inlägget. Inte så svårt va :)

Läs mer om tävlingen jag har här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback