onsdag

det vart inget mer uppdaterat igår, jag skulle lägga in bild på stegräknaren och dokumentera min antal steg från i förrgår och i går.. attans ibland har man bara inte tid.
ska ta och slänga ihop lite lunch nu innan det är dags att hämta Leone från dagis, för sen så beger vi oss ner på stan allihopa. Kanske kan lyckas övertala daniel att följa med in på tyg affären och spana lite inför imorgon :D
hoppas
Så roligt att få sätta igång på riktigt imorgon och inte bara prata om det. jag har kollat upp hur det ser ut på frakt kostnader härifrån också allt beror på vilket alternativ man väljer posten eller via dhl och om man vill skicka försäkrat eller oförsäkrat.. ska lägga upp en tabell för er här så kanske ni förstår mer vad jag pratar om.

Nä nu får jag brottom ska hämta Leone 12.30

Kommentarer
jenny - Vinn barnkläder värde 1000 kr !! säger:

hej tjejen!



Titta gärna in på min blogg och tävla i min nya SUPER tävling http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html



Kramar Jenny ♥

2010-05-19 | 21:33:58
Bloggadress: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback