På med promenadskorna

Anta utmaningen du också..

Här ska det börja traskas riktigt flitigt dessutom :)
Jag är numera med i en utmaning som är med Willvin
utmaningen startar på måndag och håller på i en månad
Alla kan vara med och i denna utmaning
Bra om man har en stegräknare för att kunna dokumentera hur pass mycket man går varje dag ;)
Har du en men inget batteri byt batteriet och anta utmaningen
Eller så kan du göra som jag köpa en ny..

Jag köpte min på clas Ohlson för endast 69kr det var ju ett riktigt kap

Det här är min

Sen kännde jag att jag var tvungen att testa den också så den fick hänga på ner till kiosken när jag skulle hämta paket ;)

Det vart sjukt många steg på den sträckan jag tappade hakan när jag kom upp inte visste jag att det var så måna dig och hem jag startade den i första klivet utanför min dörr.

Ja just det ja det ligger ett fin fint pris i potten läs mer om det nedan
En valfri skötväska från Willvin
Dem är otroligt praktiska och super snygga, hög kvalite och otroligt prisvärda.
Här nedan kan du se lite exempel bilder på dem snygga och praktiska väskorna :)


Alla som vill vinna en valfri skötväska från Willvin ska alltså gå in på Wloggen och anmäla sig för att vara med och tävla, allt går ut på att du under 1 månad ska mäta dina steg med en stegräknare och varje dag rapportera in i antal steg till Petra på henns Wlogg. Det går inte ut på att den som har gått mest vinner utan vinsten kommer att lottas ut bland alla deltagande som orkar delta under hela månaden.
Så kom igen allihopa, fram med promenadskorna och leta fram stegräknaren och börja mäta dina antal steg per dag ;)

nu går vi så det ryker.
psst ni kan även dokumentera dem steg ni tar när ni inte kliver utanför dörren ;)
Det kan ju bli en heel del steg av att "jaga" barn..

Detta vill ni INTE missa!
På med promenadskorna och börja traska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback