roliga samtal

Oj jag var inte så flitig på att uppdater idag..

Men å andra sidan så har vi bara en dator och Daniel har setat här haha
Jag har haftt fullt upp endå idag så det har inte gjort något.
Jazmine ligger och sover.
Leone är hos mormor (min mamma)
Oj vad hon har tjatat ända sen igår vill ja ju lova herreguu hela tiden
från imorse så började det så här
Leone: Ja ska sova hos mommo dag
Jag: ja kanske Leone vi får se hur det blir
Leone: jo mamma ja ska sova mommo
Jag: jasså har du bestämmt det eller?
Leone: Ja bestämmt de.
Jag: haha du är rolig du Leone min lilla tok tjej
Leone: mamma när kommer mommo då
Jag: men jag vet inte Leone jag har inte pratat nå med henne idag
Leone: mamma kan du ringa henne dåå
Jag: Nej Leone ja tänker inte ringa henne nu hon jobbar
Leone: nehe

en kort kort stund senare sekunderna efter

Leone: men nu då mamma kan du ringa nu då
Jag: jaja ja jag ska ringa Leone men inte just nu

hon avaktar ett tag och sitter och leker med bollen

Jag skickar ett sms till min mamma och berättar om vad hennes älskade barnbarn har för sig haha
Hon ringer upp mig efter en liten stund och säger Hej... pratar lite med mig sen säger hon får jag prata med Leone då.
Jag:ja visst går och säger sammtidigt till Leone här Leone och ger henne telefonen
Leone säger direkt är det mommo med jätte smile på läpparna ända upp till öronen
Vad som sägs här det vet jag inte ;P men jag tror att mamma frågar om hon vill sova hos henne mm hör jag bara Leone säga sen så bad min mamma henne tala om för mig att hon kommer och hämtar henne klockan 16
Då säger Leone fortfarande med jätte smilet allan Mamma mommo kommer hämtar mig klockan 16 klockan 16 kommer mommo hämta mig

haha haa hon är ju bara för go
Vi gick iaf och packade väskan efter samtalet och Leone skulle minnsan packa själv sen ville hon ha ryggsäcken på sig och tjatade när kommer mommo kommer momma snart när kommer mommo då
Ska vi gå ut nu då  osv osv osv ja ni förstår det vart en heel del tjatiga upprepningar på min lilla sessa :)

Oj nu vart det ganska långt..
bilder kommer lite senare med lite smått och gott från hela dagen.
Jag: ja det är mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback