små rader

Idag så har jag haft mer koll på flaskan jämmfört med igår ;)
Det är rätt fint väder ute lite små blåsigt verkar det allt vara men ja tänker iaf ta med mina älskade tjejor ut en sväng, frisk luft gör kroppen glad ;)
Just nu så lyssnar dem på skivan från libero.. Den är egentligen inte så märkvärdig men båda gillar den skarpt dem blir så glad och skrattar å så blir dem ännu mer lugn (än vad dem är i vanliga fall nästan så man tror dem ska somna)
Undrar hur många steg jag kan komma upp i idag jag, vad tror ni?
Måste ju vänja mig vid att sätta dit den varje dag för att verkligen kunna uppdatera dagligen..
Jag har haft på mig den i ca 1h hittills och jag har kommit upp i 235 steg.. då har jag bara varit fram och tillbaka till barnen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback