snaart så

Hej på er jag vet att ni väntar på att jag ska uppdatera ang vinnaren jag ska skriva era namn på papperslotter, jag tycker det verkar enklast än att använda en räknare för jag vet knaoot själv hur jag ska placera ordningen ;P
Lite rättvisa i det hela iaf. Men jag väntar tills Daniel kommit hem i gen så kan han fota det så ni ser att det går rätt till :)
Jag kan ifs fota själv om Leone får dra den lycklige vinnaren.

Det blidde inget till Danile i syväg haha det vart en klänning/tunika till Leone istället, ska ta kort på det bara mina batterier har laddat sig lite så får ni se vad jag har pysslat med hihi.
Så om en liten liten stund så kommer vinnar dragningen att vara påbörjad och avslutad.

hej så länge.

Kommentarer
Lindet säger:

Nej det gjorde inget ;) Roligt att du gillar idén bara=)



2010-05-04 | 17:52:12
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/
Lindet säger:

nej jag är helt enkelt för snurrig.

var de många som tävlade?

2010-05-04 | 18:54:47
Bloggadress: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback