snabb uppdat.

vilken dag jag är helt slut, jag orkar inte ens hämta kameran för att lägga in bilderna på stegräknaren med stegen.. phu haft fullt upp hela dagen varit på språng hela tiden.
Grillade på gården idag det var trevligt, och suuper gott.
Leone fick leka av sig en hel del och somnade direkt när hon fick lägga sig i sängen Jazmine somnade lika fort hon med eller nja strax efter Leone för en gångs skull hihi
Men det gick bra att hålla Jazmine upp lite längre än vanligt hon har ju skapat sina egna rutiner det lilla hjärtat så hon vill sova rätt tidigt kan säga till redan runt 17 att hon är super trött så trött att hon inte vet vad hon heter vart hon ska ta vägen och inte vågar blunda.. ja men så kan det ju vara med barn men dem är lika älskade för det trots att dem kan vara övertrötta ibland.
Imorgon blir en full proppad dag det med och jag hoppas att jag får någon tid över då så att jag kan uppdatera med bilder över stegen som har varit, idag har jag slagit rekord för mig själv iaf ;) super nöjd och jag kan ju lova att det känns en hel del. Ska strax krypa till sängs, men kan ju säga att hittills visar den 9196 steg och några fåtal steg till kommer jag nog hinna med att få med då jag måste fixa lite mera inför natten så jag får sova gott sen vilket jag kommer att göra för jag är helt sluuut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback