söndaa

Då var det söndag idag, vilo dag med andra ord för imorgon så kör ju Utmaningen igång :d
Det ser vi fram emot kraftigt..
Det är en väldigt rolig utmaning tycker jag..

Idag så är det som sagt en lugn dag..men lek och bus är alltid inplanerat med barnen ;)
Det är rätt så grått och mulet ute idag så vi får se om vi knatar ut något ändå.
Barnen klarar sig Jazmine ligger i vagnen och den har regnställ om så behövs Leone har regnkläder men jag är den som är oskyddad då jag inte äger några stövlar det har bara inte blivit att jag köpt några paraply har jag men det var väl allt inom det..

Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

>Mysigt med en lugn söndag! =)

2010-05-09 | 18:18:15
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback