söndag

Söndags morgon ja det låter väl inte så trevligt kanske men mysigt det är det ju iaf :)
Solen har fortfarande inte kikat fram här ser fortfarande grått ut så ser jag att det verkar vara lite blåsigt också :/ tråkigt värre vi som ska till svärmor idag hela familjen..Vi kommer ju åka dit ändå, men det är ju alltid trevligare om solen är framme också.
Men det visar sig väl hur vädret blir.
Startade en lite rolig tävling här igår, som jag själv står för denna gång.
Kika gärna det kanske är något som passar för just dig ;)

Leone sitter med Jazmine, bredvid alltså på golvet och leker med en musikboll mackapär ja den har väl säkert något namn den där också men det är inget jag kommer på nu iaf :P den är rund som en boll så kan man trycka på en knapp så spelar den melodier och blinkande ljus efter musiken typ.

Gårdagens steg totalt 3766



Kommentarer
krånglig&konstig säger:

Har lagt till dig som favorit nu :)

2010-05-16 | 12:00:47
Bloggadress: http://krangligochkonstig.blogg.se/
Therese säger:

Hej!

Det är jag som sitter och skriver in alla stegen åt Petra och nu har jag tyvärr råkat blanda ihop dig och en annan Johanna...kan du skriva ned hela veckans steg åt mig? Om du har de kvar? Många varma hälsningar från Therese och hoppas att det är okej att jag råkat förvirra mig lite.

2010-05-16 | 21:47:47
Bloggadress: http://www.rosakoriander.blogspot.com
Sara 20år & tvåbarns mamma säger:

Stort grattis du är en av vinnarna i tävlingen om ett presentkort hos memoriesforlife på min blogg, har skickat ett mejl till dig :)

2010-05-16 | 23:43:59
Bloggadress: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback