steg och uppdat



Gårdagen steg blev totalt 3242
inte så mycket men hade inte på mig den hela dagen heller ;P
tog ett tag efter att jag klev upp som jag satte på mig den.
 Vart lite dålig bild men man ser bättre än på dem andra jag tog innan iaf.

Jag har nästan gjort klart klänningen, lite små fix kvar på den bara :)
Leone har redan fått prova den och vart heelt kär i den ;)
Hon ville inte alls ta av sig den förrän hon skulle gå och sova, sa till och med att hon skulle sova i den hihii
Min älskade lilla sessa ♥
Dem älskade små sover så sött.
Jazmine har varit mer snorig än vanligt idag med men ingen feber, kanske är tänderna som spökar jag vet inte..det visar sig med tiden om inte annat.
Så är hon mer gnälligare än vanligt också, vilket är ovanligt eftersom hon är en väldigt lugn och glad tjej.
Men det är inte så farligt ändå
Haha hon snappar upp en hel del ord den lilla damen säger mamma pappa aj nej hahahah
JAg tror ju inte hon förstår vad hon säger hon är ju bara 6månader men det är hur gulligt som helst!
Hon har varit allmänt "lurig" idag också "grinat men skrattat sammtidigt" så hon har grimaserat nå så otroligt gulligt dragit ihop ögonen så hon bara kisar och små ler så "gråter" hon haha mina små skorpion barn ;)
Så otroligt svårt att beskriva med ord bild bevis ska jag ta på det nästa gång jag vart bara så full i skratt idag så jag tog aldrig fram kameran.  tyvärr





 
Skriv endast
"ja vill vinna"
och du har chansen till 1 extra lott i min tävling ;)
först till kvarn gäller
kanske är det just du som fångar stjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback