stegräknaren på.

Willvin Walkers utmaningen har startat idag du har väl inte missat detta??
om du har gjort det och känner att du också vill vara med på det så tycker jag att du ska kika in här och anmäla dig som deltagare..
Det ligger en super fint pris i potten som lottas ut bland alla deltagare som orkar hänga på under hela månaden detta håller på :) det spelar alltså ingen roll om du går mycket eller lite så länge du orkar hålla ut och uppdatera och lämna kommentar på Wloggen om dina antalet steg, lägga ut bild på stegräknaren som visar dina antal steg ;) svårare än så är det inte.

Jag har just varit ute på en lite promenad och en lektru i lekparken med barnen mina..eller ja Jazmine var ju i vagnen men frisk luft har hon fått :) Vi var ute totalt i 1h30min ungefär härligt.
Det började dock bli lite kylig där mot slutet så då ville ja gå in med barnen men sa att vi kan ju alltid gå ut sen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback