Testpilot & få en Canon EOS 550D

Jag har anmält mig hos Smartson om att jag vill bli testpilot för just denna systemkamera.


Man ska alltså testa den under 1 månads tid helt kostnadsfritt samt blogga om den.
Efteråt får man behålla kameran!

Hoppas verkligen, VERKLIGEN på att just jag blir utvald eftersom att jag vill ju ha en systemkamera och en helt egen skulle verkligen vara en dröm som blev sann. Jag Älskar att fotografera och att det är så himla värdefullt med bilder för mig, barnen växer ju så otroligt fort. Att just jag kan få chansen att ta fotografier med en systemkamera skulle vara helt underbart, det är verkligen som en dröm för mig!
Oh, kommer inte att kunna sluta tänka på detta nu!

Anmäl dig du med,
det går på endast ett par sekunder.
Här kan du göra det.

Notera
att Sista anmälningsdag är den 30 Maj 2010.

Kommentarer
Denise - Ännu en mammablogg säger:

sv: Jo du tänker som mig, det är bra det :) Man får ju höra så mycket av alla så man vet inte ritkigt vad man ska tro på osv. Lätt att man förvirrar sig :)

2010-05-23 | 13:34:57
Bloggadress: http://knoddenojag.blogg.se/
Jeanette säger:

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett par jeans från Lucky Ellen. Var gärna med.



Ha en fortsatt härlig söndag.

2010-05-23 | 15:49:53
Bloggadress: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback